top of page

פרויקטים חדשים בהרצליה

בעיר הרצליה מתגוררים נכון לשנת 2021 למעלה ממאה אלף איש. העיר, אשר נחשבת לאחת הערים החזקות בישראל, קרויה על שמו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל.

הרצליה מושכת אליה המון יזמים, קבלנים ואנשים העוסקים בנדל"ן בשל היותה עיר מרכזית ואטרקטיבית מאד למשקיעים, אשר מחפשים פרויקטים חדשים ודירות חדשות להשקעה בעיר. המדד הכלכלי-חברתי של האוכלוסייה בהרצליה גבוה מהממוצע הארצי ועומד על 8/10, והתשואה על השכרת דירה בהרצליה עומדת על 2.9% בממוצע לשנה.


הנה עוד כמה סיבות למה כדאי לקנות דירה להשקעה דווקא בהרצליה:

  1. עיריית הרצליה קיבלה את הדירוג השני הגבוה ביותר לאיתנות וליציבות כלכלית והוכרזה בכך בראש פסגת התאגידים החזקים בארץ. איך זה נוגע לתושבי העיר, אתם שואלים? בזכות חוזק כלכלי העירייה יכולה להמשיך ולהעניק שירותים עירוניים מצוינים – וזה נוגע לחינוך, בינוי, רווחה, תרבות, ניקיון ותחומים נוספים שמשרתים את הדיירים בעיר.

  2. נוחות מרבית בתנועה ובתחבורה הציבורית על אף שכבר יש בה רכבת וקווי אוטובוסים רבים, במסגרת המלחמה הנחושה של הרצליה בעומסי התנועה עתיד לקום בעיר רכבל אווירי חדשני, הראשון מסוגו בארץ. הפרויקט המתוחכם יקל משמעותית על הכבישים ויאפשר התניידות יעילה ונוחה לתושבים ברחבי העיר מבלי להשתמש ברכבים או אוטובוסים.

  3. אגף החינוך בהרצליה פועל יום וליל על מנת להקנות לילדי התושבים את המערכת החינוכית הטובה ביותר. נכון לשנת 2013, הרצליה דורגה במקום השני באחוז הזכאים לבגרות ובמקום הרביעי באחוז הסטודנטים לתואר ראשון. וכמובן שאי אפשר שלא להזכיר את המרכז הבינתחומי, אחד מהמוסדות המבוקשים ביותר להשכלה גבוהה, שנמצא במרכז העיר בנגישות שיא לתושבים.

  4. תופתעו לשמוע שהתשואה הממוצעת מהשכרת דירות בהרצליה ובתל אביב היא כמעט זהה! העובדה שהרצליה היא עיר סטודנטים ובנוסף מאכלסת את אחד ממרכזי התעשייה המתפתחים ביותר בארץ, מעלה משמעותית את הביקוש למגורים בשכירות בעיר ומבטיחה אחוזי תשואה גבוהים למשקיעים בנדל״ן. כמו כן, מחירי הנדל״ן בבנייני בוטיק בהרצליה עודנה נמוכים יחסית.

  5. הנתון האופטימי מכל הרשימה, הוא ההתחדשות הבלתי פוסקת ממנה נהנים בעלי הנכסים בעיר. בזכות פרויקטים רבים של תמ״א 38, זוכים הבניינים בעיר להתחדשות ולקבלת תוספות שוות ערך רב לדירות – מרפסות שמש, חדרי ממ״ד, פנטאוהוזים ועוד. הפרויקטים של תמ״א 38 משדרגים משמעותית את הרווח של הרוכשים ומתבצעים באזורים האטרקטיבים ביותר בעיר.

עובדות זו יוצרות ביקוש הולך וגובר של זוגות צעירים, משפחות, סטודנטים למגורים בעיר.



bottom of page