top of page

הכירו: זוהי שכונת האירוס החדשה של ראשון לציון

שכונת האירוס החדשה היא שכונה מובילה, איכותית ויוקרתית בעיר ראשון לציון. בימים אלו הבנייה של השכונה נמצאת בשיאה. השכונה מיועדת למשפחות צעירות או למשפרי דיור שרוצים ליהנות מאיכות חיים גבוהה. במאמר זה נכיר לכם את שכונת האירוס החדש והמאפיינים שלה תוך מתן תשומת לב ליתרונות הרבים למגורים או השקעה. אם אתם רוצים לגור או להשקיע בדירה בראשון לציון – שכונת האירוס החדשה היא המקום הנכון והמדויק ביותר עבורכם- בואו נבין בדיוק למה.

שכונת האירוס - השכונה החדשה של ראשון לציון

שכונת האירוס היא השכונה החדשה והמבוקשת ביותר בעיר ראשון לציון. מלבד זאת היא נבחרה להיות אחת מתוך 9 השכונות הנגישות ביותר בישראל מבחינת נגישות, קרבה ומהירות הגעה אל ערים אחרות. בשכונה ניתן להנות ממבני מגורים איכותיים, שטחים ירוקים, שטחי מסחר, בתי ספר ומוסדות חינוך ובריאות שונים. איכות החיים בשכונה היא גבוה מאוד ויוקרתית והיא יכולה לאפשר גם לכם ליהנות מאיכות חיים יוקרתית ונוחה יותר. השכונה הינה שכונה חדשה שצפויה להתבסס ולהיות מאוכלסת במהירות.

מפת שכונת האירוס בראשון לציון
מיפוי שכונת האירוס בראשון לציון

מה נבנה וייבנה בשכונת האירוס?

בשכונת האירוס נבנים – בתים ובנייני מגורים, מוסדות חינוך ושטחי מסחר ובילוי. בשכונה צפויים להמשיך להיבנות גם גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים. בשכונת האירוס ישנן כרגע 1,300 יחידות דיור. עוד צפויים לבנות בשכונה סניפים של קופות חולים, גני שעשועים וכל מה שצריך בשביל לקיים אורח חיים איכותי. בניית השכונה נמצאת בשיא והיא מהווה מקום מגורים מבוקש מאוד.

מגמת ההתרחבות של שכונת האירוס

שכונת האירוס החדשה היא למעשה התרחבות של שכונה קיימת. השכונה היא שכונה שהמעמד הסוציו- אקונומי בה הוא גבוה מאוד וכולל את מעמד הביניים ומעלה. המגורים בשכונה אפשריים למשפרי דיור, משפחות צעירות או זוגות צעירים. הקרבה של השכונה למרכזים בהם ניתן לעבוד והנגישות של התחבורה בה מאפשרות ליהנות בה מהטוב שיש בכל העולמות.

  • מוסדות חינוכיים

  • גנים

  • חטיבות

  • תיכונים

  • מרכזי תרבות

  • בתי אבות

  • פנאי

  • פארקים

  • מרכזי חוגים

בין אם אתם מבוגרים או צעירים תמצאו הרבה עניין בשכונה ופעילויות רבות לעשות בה. המגורים בשכונה יכולים לאפשר לאנשים רבים לעבור לגור באחת הערים הכי תוססות ואיכותית בארץ – ראשון לציון. המגורים בראשון לציון יכולים לאפשר גם לכם להתגורר במרכז העניינים של העבודה והבילויים בארץ וכל זאת במחיר שהוא עדיין נגיש ולא בשמיים כמו למשל בעיר תל-אביב.

מידע מקצועי נוסף


מרכזי מסחר בשכונת האירוס

אחד היתרונות המרכזיים של שכונת האירוס הוא שיש בה מקומות מסחר רבים.


השכונה קרובה מאוד לפארק הייטק ולשטחי מסחר נוספים. קל ונוח למצוא עבודה בקרבת השכונה ואין דבר נוח יותר מאשר לגור במרחק הליכה או נסיעה קצרה באופניים ממקום העבודה שלכם. מה שיכול לחסוך הרבה מאוד זמן של עמידה בפקקים ונסיעות.


הרבה חברות הייטק וחברות מסחריות מגלות לאט את היתרונות הרבים שיש בשכונה והן בוחרות להקים את המשרדים או החנויות שלהן דווקא בשכונה זו. אם אתם עייפתם מלנסוע כל יום שעה הלוך ושעה חזור לעבודה ומהעבודה – תשמחו לדעת שאם תגרו בשכונת האירוס תוכלו לגור קרוב לבית ולהרוויח שעות פנאי רבות יותר.

קרבה לכבישים ורכבות

יתרון נוסף של השכונה הוא הקרבה הגדולה מאוד שלה לכבישים ורכבות. השכונה קרובה להרבה תחנות תחבורה ציבורית וגם לכבישים מרכזיים בראשון לציון. קרבה זו יכולה גם לחסוך להם דלק וגם הרבה מאוד זמן נסיעה בפקקים.


הנגישות של השכונה לכבישים ולרכבת מאפשרת למי שמתגורר לנוע ממקום למקום באופן גמיש יותר ולחסוך הרבה מאוד כסף מדי חודש ושנה על נסיעות ובזבוז של זמן יקר – שני משאבים חשובים מאוד, שחיסכון בהם יכול להיות הצלחה.

למה שווה לקנות דירה למגורים בשכונת האירוס?

שווה לקנות דירה למגורים בשכונת האירוס, כי המגורים בשכונה יאפשרו לכם ליהנות מאיכות חיים טובה מאוד. השכונה הינה שכונה צומחת. יש בה תחושה של קהילה והקרבה הרבה שלה למוסדות חינוך ומרכזי מסחר – תאפשר לכם לגדל בנחת את הילדים שלכם מבלי לוותר על בילויים או עבודה. בחיי היומיום שלנו רובנו רוצים ליהנות מחיים פשוטים – אך נוחים.


מגורים בשכונת האירוס יאפשרו לכם בדיוק את זה. המגורים בשכונה יתאימו לחיי השגרה שלכם בין אם תרצו לשתות קפה עם חברה בבית קפה ליד הבית או להתאמן בחדר הכושר השוכנתי. מי שגר בשכונה ייהנה מתחושת ביטחון, שגשוג וצמיחה. לילדים ובני נוער במיוחד יכול להיות טוב בשכונה בגלל שהיא שכונה חדשה ויש הרבה אפשרויות ליצירת חברויות שימשכו לאורך כל החיים שלהם.

הבחירה איפה לגור ואיפה לקנות דירה למגורים היא בחירה מורכבת. עליכם לבחור לגור במקום בו גם תהיה לכם דירה יוקרתית וגם תיהנו מכל התשתיות שצריך לחיים ברמה גבוה ונוחה וזה בדיוק מה שקניית דירה בשכונת האירוס תיתן לכם.


למה שווה לקנות דירה להשקעה בשכונת האירוס?

שווה לקנות דירה להשקעה בשכונת האירוס בגלל מספר סיבות מרכזיות:

  1. השכונה הינה שכונה חדשה.

  2. השכונה נמצאת מול קניון ראשונים - מרכז מסחר מאוד פופולארי

  3. השכונה נגישה מאוד לרכבת ולכבישים מרכזיים בעיר

  4. בשכונה יש הרבה מוסדות חינוך

  5. בשכונה יש את כל התשתיות הכי חדישות

סיבות אלו ועוד, הופכות את ההשכרה או מכירה עתידית של נכסים בשכונה לקלה מאוד וכדאית מבחינה כלכלית. כאשר אתם קונים דירה להשקעה אתם צריכים לקנות אותה לפי איכות הדירה והבניין וגם לפי כל הסביבה הכללית שלה. במקרה של שכונת האירוס הדירות עצמן והבניינים חדשים והסביבה מעולה, מתחדשת, צומחת ויוקרתית. שני פרמטרים אלו יקרצו מאוד לשוכרי דירות שרוצים לגור במקום בו איכות החיים שלהם תהיה טובה לאורך זמן. העבודה שרוב הדירות בשכונה מיועדות למשפחות תאפשר לכם להשכיר אותן לטווחי זמן ארוכים יותר – מה שיעניק לכם יציבות כלכלית לאורך זמן וגם יצרוך ממכם פחות התעסקות עם הדירה עצמה. העבודה שהדירות חדשות – תדרוש ממכם לטפל פחות בבעיות שיש בהן כמו שיש בדירות ישנות יותר וזה יחסוך לכם גם זמן וגם כסף.

מחירי השכירות בשכונת האירוס

מחירי השכירות בשכונת האירוס צפויים להיות מניבים מאוד לבעלי הדירות אך מצד שני נוחים ואפשריים לשוכרים. רוב הדירות בשכונה הן דירות ארבע או חמש חדרים והן מיועדות למשפחות. השכרת הדירות בשכונה תתחיל מ4500 ₪ ויכולה להגיע לסכומים גבוהים יותר בהתאם למדד, לגודל הדירה ולמאפיינים ייחודים בה (למשל הקומה בה הדירה נמצאת, האם יש מרפסת בדירה, האם הדירה היא דירת יוקרה וכדומה....). לפני שאתם קונים דירה בשכונה או שוכרים דירה בשכונה כדאי לכם לחקור כמה עולה לקנות או לשכור דירה בשכונות קרובות ועליכם לזכור ששכונת האירוס והדירות בה חדשות יותר מדירות בשוכנות אחרות ויש לקחת זאת בחשבון.

סיכום - למה שכונת האירוס היא הפנינה החדשה של ראשון לציון?

לסיכום, למה שכונת האירוס היא הפנינה של ראשון לציון? בגלל הרבה סיבות. השכונה היא שכונה חדשה, צומחת ומשגשגת. בשכונה יש דירות איכותיות שבנויות בתו תקן גבוה. הדירות בשכונה מאפשרו קרבה נוחה מאוד לתחבורה (כבישים ורכבת), למוסדות חינוך ופנאי וגם למקומות תעסוקה ובילוי. אם אתם רוצים ליהנות מהטוב ביותר שיש לעיר ראשון לציון להציע לכם הבחירה שלכם צריכה להיות לקנות דירה להשקעה או מגורים דווקא בשכונת האירוס.


bottom of page