top of page

פרוייקטים חדשים להשקעה בראשל"צ

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל והעיר שגודלת בקצב הגבוהה ביותר מבין הערים הגדולות.

העיר מתפתחת בכל מישור אפשרי, הן במספר התושבים שבוחרים להתגורר בה והן במוקדי התעסוקה, המסחר והבילוי, שכידוע יש להם קשר ישיר עם רמת האושר של התושבים. על אף היותה עיר שנמצאת במרכז הארץ הצפוף והלא מסודר, בראשון לציון יש רמת חיים שיש לקנאות בה, מרבית השכונות רחבות ידיים ובהם ניתן לרכוש בתי קרקע לצד דירות בבניינים משותפים והכל מוסדר ומסודר בצורה כזו כך שיש תחושת מרווח בין בניין לבניין ובין שכונה לשכונה.


פרויקטים חדשים בראשון לציון צפויים להמשיך ולהיבנות בשנים הקרובות. ראשון לציון מתרחבת בקצב מהיר במיוחד עם הגירה חיובית, עתודות קרקע נרחבות ועוצמה כלכלית שמאפשרת השקעה חסרת תקדים בפיתוח תשתיות ובקידום תוכניות גדולות במיוחד.


מידע מקצועי נוסף


כאשר מחפשים פרוייקטים להשקעה ישנם כמה וכמה פרמטרים שצריך לבדוק בטרם חותמים על חוזה:

  1. יש לבחון טוב טוב את הקבלן המבצע ולבחור בפרויקטים בהם מדובר ביזם או בקבלן מוכר וידוע, כזה שעומד בזמנים ולקוחות קודמים שבעי רצון מרמת הבניה, הגימור והיחס האנושי שניתן להם. לפעמים כדאי לשלם מעט יותר ולבחור בקבלן או יזם טוב יותר וכך ניתן לראות שכונות חדשות שהולכות ונבנות בראשון לציון בהם ישנם דירות ברמת גימור טובה ואחרות ברמת גימור סבירה בלבד - הכל בהתאם לרמת המקצועיות והמסירות של היזם המבצע.

  2. לעשות בירור לגבי תכניות עתידיות מסביב, והרחבה עתידית של העיר. עובדה זו יכולה להביא לצפיפות גדולה יותר באיזור בו קניתם את הדירה להשקעה, ובכך להוריד את הביקוש אליה. פרוייקט חדש באיזור שרובו בנוי ומסודר ימנע מקרה שכזה.

  3. בקניית דירה להשקעה, החשיבה צריכה להיות על הלקוח שיקנה/ישכור אותה. לכן, יש חשיבות גבוהה לסריקת המבנים העירוניים באיזור - מבני שירות, מוסדות חינוך ורמת החינוך בהם, מתנ"סים וחנויות מזון במידה ומכוונים למשפחה שתגור שם, ומקומות בילוי, ברים, ומסעדות מזון מהיר במקרה שמכוונים לצעירים/סטודנטים וכו'.

  4. בכל הארץ, חלה עליה מתונה של ערך הנכסים. באיזורים מסויימים, בהתאמה לרמת הביקוש, עליית הערך חדה יותר. בראשון לציון הביקוש הוא בין הגבוהים בארץ, מחירי הדירות מאמירים, ואנשים מוכנים לשלם יותר עבור המגורים בעיר.

כל הסיבות הללו הופכות את ראשון לציון לאטרקטיבית ביותר בכל הנוגע ברכישת דירה להשקעה. על מנת לבצע את ההשקעה הנכונה ביותר, יש להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לקבל יעוץ שיכלול בקבלת ההחלטות את כל הפרמטרים שהוזכרו לעיל.

bottom of page