top of page

היתרונות במגורים והשקעה בדירות במערב ראשון לציון

שילוב של בנייה חדשה, תחבורה ציבורית נאותה, טיפוח פארקים וגינות ציבוריות, מערכת חינוך מהטובות בארץ, מוסד אקדמי יוקרתי שמושך הרבה סטודנטים, מרכזי קניות רבים, תרבות ענפה, מסעדות, ברים וחיי לילה תוססים וסצנה חברתית שוקקת עבור צעירים- כל אלה הופכים את ראשון לציון ובפרט מערב ראשון לציון ליעד נחשק ועיר ממוקדת סטודנטים עם הרבה מה לגלות. התכוננו לחקור את אחד מהאזורים המטופחים והמתפתחים בארץ. עיר מפוצצת באירועי תרבות ומאכלים בינלאומיים אותנטיים.


מה הופך את מערב ראשון לציון לאחת מערי הסטודנטים הטובות ביותר בישראל?

סטודנטים רבים המתגוררים בעיר לומדים במסלול האקדמי במכללה למנהל, במסלול ללימודי תואר ראשון ושני, שוכרים דירות במחיר סביר, תוך שהם מתרועעים בעיר, מבלים בברים ונהנים ממגרשי הספורט, מרכזי בילוי וחיי הלילה באופן קבוע ומנצלים את כל מה שיש לעיר להציע.


מערב ראשון לציון פופולרית בקרב משפחות עם ילדים

מערב ראשון לציון מבוקשת מאוד למגורים עבור זוגות צעירים ומשפחות ויש בה בנייה חדשה בהיקפים גדולים, הן של בתים פרטיים והן של גורדי שחקים, כשחלק מהפרויקטים הם חלק מהמדיניות של חידוש העיר, שיקום שכונות ישנות וחדשות כמו שכונת האירוס החדשה, במסגרת התחדשות עירונית, תוך פיתוח שטחים פתוחים וירוקים, בתי ספר, גנים ועוד.


עם התפתחותה המואצת של ראשון לציון פותחה בעיר שורת פארקים גדולים מעוצבים להפליא עם פינות מוצללות, מתקני משחק ומעלה מ-100 מתקני כושר וגינות לכלבים. אחד מהפארקים הפופולריים הוא פארק האגמים, פארק ירוק, מלא בטבע, עם שני אגמים ואידיאלי לבילוי של משפחות צעירות עם ילדים. מול האגם שוכן בית קפה מקסים שניתן לסעוד בו ולשתות בו קפה.


מידע מקצועי נוסף



תרבות ופנאי

במערב ראשון לציון יש סצנה תרבותית שוקקת, תוכלו למצוא גלריות המארחות תערוכות אמנות עכשוויות, ליהנות מחוגים, הרצאות, מופעים, הצגות תאטרון. כמו כן קיים סניף זאפה LIVE פארק, המארח את מיטב אמני ישראל, בין היתר התארחו בו רמי וריטה, חנן בן ארי ועוד. בנוסף הפארק מארח אמנים בינלאומיים, בקרוב יתארח בו הזמר ניק קייב. במערב ראשל"צ יש ברי קוקטיילים ואלכוהול המארחים הופעות חיות, כך שהצעירים בעיר לא צריכים להרחיק עד תל אביב כדי לצרוך תרבות וליהנות מחיי לילה מגוונים.


בין אם מתחשק לכם סושי, סטייק, פיצה או משהו מתוק, תמצאו מסעדות מגוונות המציעות תפריט אוכל עשיר, ממסעדות שף אלגנטיות, אוכל איטלקי, אסייתי, מסעדות דגים, מסעדות בשרים יוקרתיות או עממיות ואוכל רחוב נגיש במחירים שווים לכל נפש.


הפרוייקטים החדשים להשקעה במערב ראשון לציון המוצעים כעת הם:

הבית שברחוב צבי הירשפלד 7 ראשון לציון, נמצא בשכונת רמז המבוקשת במערב העיר. השכונה המטופחת ידועה במוסדות חינוך איכותיים, היא מציעה פארק ירוק ונעים, גינות משחק. תוכלו לרכוש דירות 4 חדרים ופנטהאוזים.




הבית שברחוב ברל כצנלסון 29 הוא פרוייקט בלב שכונה איכותית ומקסימה המתאימה בין היתר למשפחות, זוגות צעירים וילדים. תוכלו ליהנות מסביבה פסטורלית ושקטה ועדיין להיות קרובים למרכז העיר. הפרויקט מציע דירות גדולות ומפנקות במיוחד להשקעה עם מרפסות דירות 4 / 5 / 5.5 חדרים ופנטהאוזים.


שני הפרויקטים ממוקמים בסביבה נעימה, מטופחת וירוקה, בקרבה למוסדות ציבור ושירותים, קאנטרי קלאב יוקרתי, גני ילדים, בתי ספר, תיכון, מרכזים מסחריים שכונתיים, קופות חולים, סניפי בנק, מרכזי קניות, מגרשי ומתקני ספורט, ברים שכונתיים, בתי קפה ומרכזי תרבות ופנאי.


לסיכום היתרונות במגורים והשקעה בנדל״ן בראשון לציון

מערב ראשון לציון הוא גן עדן לאוהבי הקניות, יש מספר קניונים רחבי ידיים, שהפכו כבר מזמן למקומות ההתכנסות הפופולריים ביותר ומושכים מקומיים כמו גם מבקרים רבים שמגיעים ליהנות משיטוט בקניון כדי לספוג את האווירה התוססת שלו, לעשות שופינג ולסעוד. תוכלו למצוא משהו לכל המשפחה במאות החנויות, מבגדים, הנעלה, כלי בית, חנויות פארם, אלקטרוניקה, אופטיקה ועוד. תוכלו למצוא מותגים ידועים, לצד בוטיקי אופנתיים ייחודיים עם בגדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע, משחקיות לילדים ועוד וכן הזדמנויות השקעה לא נגמרות, תהנו!


bottom of page